tisdag 28 juli 2009

you will always be a little side of me















mms från stephane:
Thinking about you on the ferry! We heard a boat playing kids from MGMT when swimming this morning, and for a minute you were there with us :-D

spenderar tisdagkvällen i lycka, eftersom chefen ringde och sa att jag börjar jobba två timmar senare imorn (vilket betyder två timmar mindre med henne och två timmar extra med mina faboriter; julian och laurine)
på onsdagkväll ska jag göra något som jag har glömt bort hur man gör; gå ut och dansa natten lång. och på torsdag ska jag spendera vuxenkvalitetstid med min frisör (gå till banken, gå till telefonaffären, leta lägenheter och gå till centre de maladies.)

nu ska jag avslutade det jag påbörjade (det vill säga vännermaraton; bara 237 avsnitt kvar!)

1 kommentar:

  1. DU glömt bort hur man dansar hela natten lång!?!?

    SvaraRadera