torsdag 9 juli 2009

when you touch my hair, it feels like a love affair

somnade halv nio igår, vaknade till två timmar senare av att frisören sa "klockan är sju, du börjar jobba om två timmar".
sen somnade jag om och vaknade när klockan faktiskt var sju.
forfarande är jag dödare än döden.
snart kommer frisören hem, och ska agera frisör på riktigt. jag har liksom inte så mycket annat för mig nu förtiden, än att umgås med honom. och dricka öl.

imorn ska jag gå och prata med the big boss. be honom om förflyttning.
sen ska jag spendera de pengar jag inte har. känner jag migsjälv rätt så åker spenderarklänningen på (äger ju knappt några byxor) och sen tröstar jag mig själv, för att jag har spenderat förmycket (igen), genom att gå loss inne i svenska lösgodisaffären (HIMMELRIKET) eller genom att köpa fika till alla mina vänner.

nu ryker det blonda.

1 kommentar:

  1. har du rakat av dig håret?? eller färgat?? vad har hänt?

    SvaraRadera