lördag 26 december 2009

julhelg utan jul

julen.
spenderade den mest osvenska jul man kan tänka sig, men asiatisk mat och glasstårta, mojito och champagne.
släpade hem C, eftersom han somnade i soffan hos A.
bytte julklappar, som av någon mycket underlig anledning råkade vara samma sak.
jag fick ett armbandsur från 40-talet, utan batteri, som man måste skruva upp var tionde timme och han fick ett arbandsur från 2009, med touchscreen. båda två i guld. plus att jag fick den finaste röda orkidéen man kan tänka sig, med motiveringen "jag ville köpa en blomma till dig, men jag ville inte köpa en ros, eftersom rosor ALLTID är det man ger till sin flickvän och du är mer speciell än så."
juldagen spenderas i garderoben, bortsett från den planerade promenaden till belleville. vi kom inte ens halvvägs innan vi gick hem igen.
spelade twister och kort och tittade på fyra filmer.

nu ska jag bleka sönder mitt hår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar