måndag 3 augusti 2009

when no one else is around there's always you.

lördagkväll och hamnde på hemmafest hos man 45+, med trevåningslägenhet innehållande en hel nattklubb samt en svimmingpool. tänkte hela tiden att systrarna skulle ha ÄLSKAT det.
gick hem, i spöregn, med korta shorts, från pigalle och kände mig horigare än någonsin.

det mest ansträngande jag gjorde igår var att äta gammal yoghurt (vilket jag fick betala dyrt för idag) gå ut till videoaffären och hyra "this is england". inte helt omöjligt att det är en av de bättre filmerna jag har sett. plus att woody is the man of my dreams. (oh, im sorry, you know you are, my honey.)

miss france 2006 tittade förbi på jobbet idag, och jag och julian hade en fantastiskt fin dag, eftersom varken häxan eller häxans högra hand var där. plus att jordens långsammaste man var sjuk.

nu äter jag kakdeg och gosar i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar