onsdag 19 augusti 2009

go went gone


sover inte, dricker för mycket och jobbar mest hela tiden.
men ärligt talat är jag ganska nöjd med tillvaron.

hade finbesök från sverige, vilket betyder grava leverskador och mustaschklädda temalekar tills tidigt på morgonen. betyder pastapesto och guidade rundturer (som jag säkert kan gå och blunda) och att spendera pengar som om även jag var på semester. och en hel del kramar.

åkte till amsterdam under dryga 36 timmar och vet allvarligt talat inte vad vi gjorde. men enligt fotona hade vi det fantastiskt roligt. och tänjde ut magsäckarna till bristningsgränsen, och bodde på ett hotell som var gjort för oss (duplex. svart. vitt.)
för första gången i mitt liv har jag sett flertalet människor ha sex på en scen, teater-style. och för första gången har JAG... HELA TIDEN!
köpte ett par doctor martens, eftersom jag har velat ha dem ända sen jag föll för woody och vill bli punkare som i "this is england".

på söndag ska vi på horsafari!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar