onsdag 30 september 2009

morgonstund

somnade med gråten nersvald och gömd i halsen, kanske tillochmed magsäcken.
sov i tre timmar och vaknade av att alla mina tänder hade ramlat ut (tredje gången, samma sak). vaknade på riktigt och insåg att varenda liten tandbit satt kvar och bestämde mig för att gå ut på morgonspringtur.
hatlistan har utökats, sfr har nog fortfarande förstaplatsen, eftersom jag inte har någon telefon, (men ärligt talat, precis som daphnée, så uppskattar jag det faktiskt, för det mesta) men jag har hittat en stark konkurrent, som liksom gled in på andraplatsen, över bara en tiondels sekund: flygbolag. biljettpriserna gick upp i samma sekund som jag tryckte på BOKA-knappen. har fortfarande inte bokat och vet inte heller om möjligheten kommer ges. kanske är det inte meningen att jag ska till mamma nu.
kanske ska jag stanna och se hur paris invaderas av pälsjackor på styltor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar